Košík    /   0 Kč   /   0 €
Do košíku / Vyprázdnit
Úvod
O nás
Aktuality
Obchodní podmínky
Rady při nákupu
Kontakty

Letní a domácí obuv
Kategorie   Velikosti   Výrobci   Pohlaví
Rozbalit
Zimní obuv
Kategorie   Velikosti   Výrobci   Pohlaví
Rozbalit
Celoroční obuv
Kategorie   Velikosti   Výrobci   Pohlaví
Rozbalit
Barefoot obuv
Kategorie   Velikosti   Výrobci   Pohlaví
Rozbalit
Při nákupu nad 2000 Kč

Rady při nákupu, vrácení zboží, reklamace

JAK ZMĚŘIT NOHU A VYBRAT ODPOVÍDAJÍCÍ VELIKOST ?


Je jasné, že v internetovém obchodě si vaše dítě nemůže botičku vyzkoušet. Proto jsme pro vás připravili rady, které vám pomohou vybrat správnou velikost. Protože se velikost může u každého výrobce lišit, doporučujeme vždy před zakoupením nových botiček přeměřit velikost chodidla vašeho dítěte.

Při výběru dětské obuvi je nejdůležitější správně vybrat její velikost, která bude zaručovat noze zdravý vývoj a růst. Dětská noha roste, ale obuv nikoli. Všichni rodiče by tedy měli pravidelně kontrolovat, jestli jejich dítě z botiček již nevyrostlo. U předškoláků a mladších školáků jednou za 2 až 3 měsíce, u starších školáků po 4 až 5 měsících. Jak tedy správně změřit nožku svého dítěte? Prověřili jsme několik způsobů měření a doporučujeme vám následující:

  1. Postavte dítě v tenkých ponožkách nebo naboso na papír a tužkou mu obkreslete obě chodidla. Tužku držte kolmo k podložce, aby se obrys nohy nezkreslil. Obkreslete obě nohy, téměř každý člověk má jednu nohu delší – abychom určili správnou velikost, je potřeba vycházet právě z té větší.
  2. Označte si střed paty a střed nejdelšího prstu a změřte vzdálenost těchto dvou bodů.
  3. Abyste zjistili potřebnou velikost dětské obuvi, je nutné ke změřené délce ještě navíc připočítat takzvaný nadměrek, cca 10 – 12 mm pro letní a celoroční obuv. U zimní obuvi může být nadměrek až 15 mm
  4. Po přičtení nadměrku zjistíte, jaký rozměr má mít vnitřní část obuvi.
  5. Pokud si i přesto nejste jisti s výběrem správné velikosti, kontaktujte nás a my vám rádi pomůžeme.
  6. Prodejem dětské obuvi se zabýváme již několik let a za tu dobu jsme získali mnoho zkušeností. Snažíme se vám výběr dětské obuvi co nejvíce zjednodušit a pomoci Vám vybrat tu správnou velikost. U každého modelu uvádíme velikost od výrobce a také vnitřní rozměr, který sami důkladně měříme.

 


 

JE MOŽNÉ VÝMĚNIT OBUV ZA JINOU VELIKOST?


Snažíme se svým zákazníkům vždy vycházet vstříc, a pokud se stane, že vybraná velikost obuvi nevyhovuje, můžete ji vyměnit za velikost jinou. Je nutné udělat si novou objednávku a vybrat požadovanou velikost a obuv kterou vracíte, pak pošlete doporučeně na naši adresu a připište číslo účtu, na který Vám vrátíme peníze. Kus za kus neměníme- nesedí nám poté faktury a nemáme to jak doložit do účetnictví, děkujeme za pochopení.

Formulář ke vrácení najdete zde.Vrácení zboží.pdf


Botatex
Nádražní 615/30
Ostrava 70200



Jednáli se o slovenského zákazníka zboží posílejte doporučeně ( !!! jen poštou, ne kurýrem atd.- na adrese nebydlíme a nesídlíme, máme tam jen schránku, kde nám balík nechají, než ho vyzvedneme- jezdíme tam 1x za 14 dní) na naši adresu na Slovensku:

Tereza Komenderová
Poste Restante
Svrčinovec 02312



KDY MŮŽU OČEKÁVAT ZÁSILKU?


Všechny objednávky vyřizujeme co možná nejdříve. Posíláme je nejpozději do druhého pracovního dne od přijetí platby na náš účet, pokud preferujete platbu dobírkou, odešleme zboží do druhého dne po přijetí objednávky. Všechny zásilky odesíláme jako obchodní balík, u něhož Česká pošta garantuje dodací lhůtu do druhého pracovního dne ode dne podání. Pokud jste při objednávce vyplnili také své telefonní číslo, přijde vám před dodáním informativní SMS o čase doručení. Když obchodní balík nedorazí do 3 pracovních dnů, kontaktujte prosím nejprve na svou pobočku České pošty, protože se někdy stává, že nedostanete do schránky informaci o doručení. Jestli i přesto balík neobdržíte, napište nám, my vám pošleme číslo balíku a také informaci, kde se balík nachází.

 

 

JAK MŮŽU VYŘÍDIT REKLAMACI?


Na veškeré námi nabízené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců.
 

Postup při reklamaci :


  1. Informujte nás o reklamaci – ideálně e-mailem.
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
  3. Uveďte důvod reklamace a variabilní symbol své objednávky (jako součást zásilky), také přiložte doklad o koupi, ten je nedílnou součástí každé objednávky a slouží jako záruční list. Pokud si budete přát vrátit peníze, připojte také číslo svého účtu.

Poškozené zboží Vám bude po vzájemné dohodě vyměníme, nebo vám budou vrátíme peníze. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku. Záruční podmínky i reklamační řád se řídí obecně platnými právními předpisy.

 

 

MŮŽU ZBOŽÍ VRÁTIT BEZ UDÁNÍ DŮVODU?


Kupující má právo podle Občanského zákoníku, §53, odst. 7, odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zásilky. Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo vždy, pokud kupuje věc prostřednictvím e-shopu. Vrácení bez udání důvodu je možné u nového zboží, které již nemá původní obal či visačky, které již bylo použito, u opotřebovaného zboží či dokonce zboží poničeného. Pak si prodejce může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku. Zboží zašle kupující na vlastní náklady doporučeně na adresu prodávajícího, který mu poté vrátí peníze za zboží na účet (bez poštovného).

 


 

JAK NAKUPOVAT?


Nakupovat můžete s registrací i bez registrace. Když vložíte zboží do košíku a vyplníte potřebné údaje, objednávka se uloží a odešle. Po odeslání objednávky Vám přijde automatický informativní e-mail s potvrzením o přijetí vaší objednávky.

Dalším e-mailem vás budeme informovat o dostupnosti zboží. Veškeré zboží máme na skladě, ale zásobujeme více internetových obchodů, proto s platbou vyčkejte až na potvrzení objednávky. Až vaši objednávku zpracujeme, pošleme vám potvrzení o dostupnosti zboží a žádost o uhrazení částky. Při platbě prosím uveďte jako variabilní symbol číslo objednávky, abychom mohli rychleji identifikovat vaši platbu. Další e-mail, který od nás obdržíte, bude informace o přijetí platby a odeslání zásilky.

 Jak vybrat dětské sandály


Mnozí rodiče již vědí, že výběru dětské obuvi je třeba věnovat velkou pozornost, protože nekvalitní obuv může dětské noze v růstu způsobit nezvratná zdravotní poškození. Mnohem méně z nich ovšem věnuje stejnou pozornost také výběru sandálů, které nepovažují za plnohodnotnou obuv. To je ovšem omyl, protože špatně zvolené sandály mohou způsobit stejnou škodu, jako špatně zvolené boty.



Dětské sandály – správná velikost je klíčová

Stejně jako u dětských bot musí také u sandálů být před prsty u nohou ještě 8-12 mm místa. U sandálů máte tu výhodu, že to snadno opticky zkontrolujete. Šířka obuvi musí odpovídat šířce nohy v místě prstních kloubů, zde sandály v žádném případě nesmí tlačit.

Dětské sandály – na co dát pozor

Rozhodně je lepší zvolit raději dražší, ale kvalitnější provedení sandálů a mít zdravotně nezávadnou obuv, která déle vydrží.

Sandály by – stejně jako klasické dětské boty - rozhodně měly být lehké, aby zbytečně nezatěžovaly vyvíjející se kloubní aparát dolních končetin dítěte. Při výběru se rovněž ujistěte, zda sandály při chůzi nepadají z nohy a lze v nich dobře zafixovat nohu dítěte, protože v opačném případě by hrozilo zranění dítěte.

Vzhledem ke svému určení do teplého počasí je velmi důležitou vlastností sandálů jejich prodyšnost. Mnoho rodičů se spokojí s tím, že jsou boty otevřené, ale důležité je, aby také pásky sandálů byly vyrobeny z prodyšného materiálu, aby pod nimi noha dýchala a nezapařovala se. Prodyšná, v ideálním případě perforovaná, by měla být také stélka, která by měla být v sandálech – na rozdíl od běžné obuvi – napevno.

Pro malé neposedy může být také vhodné volit sandály s uzavřenou špičkou, u kterých nehrozí v případě zakopnutí při chůzi či běhu poranění prstů dítěte.


Dětské sandály – míra odvětrání

Sandály se samozřejmě vyrábějí více či méně odvětrané, zde musíte vybírat podle toho, do jakého počasí, případně terénu, je bude dítě nosit. Pro chůzi po městských rozpálených chodnících můžete zvolit zcela otevřené sandály, na procházku do stinného lesa naopak volte sandály, které jsou více uzavřené a vypadají více jako klasické boty, jen s otevřeným vrškem.


Dětské sandály - zapínání

Velmi důležitý je způsob zapínání dětských sandálů. Někdejší kovové přezky, s nimiž se dětem špatně manipulovalo, nyní nahrazují pohodlné pásky na suchý zip, popřípadě elastická tkanička, s níž dítě sandálu lehce zapne jedním zatáhnutím. Některé sandály se pouze nazouvají elastickým páskem s lycrou přes patu. Elasticita pásků je velmi důležitá, přispívá pohodlí a snadnějšímu nazouvání.

zpětnahorutisk
 
Doporučujeme
keen sunway renbut befado ddstep vemont fare supergear picco
Botatex
Nádražní 615/30 +420 731 164 784
Ostrava 70200 info@bota-detska.cz
www.bota-detska.cz